Retourneren en ruilen

We vinden het heel belangrijk dat je tevreden bent. Helaas kan het voorkomen dat een artikel toch niet aan je verwachtingen voldoet, en dat spijt ons. Je hebt een ruim retourtermijn om je bestelling zonder opgaaf van reden te retourneren of te ruilen voor een ander artikel.

Dit zijn jouw rechten

  • De consument mag de aankoop binnen 14 dagen na ontvangst van het product retourneren. Als je ons op de hoogte hebt gesteld van je herroeping (dit is niet verplicht) heb je nog uiterlijk 14 dagen om het product aan ons te retourneren.
  • Let op: niet alle producten kunnen geretourneerd worden. Zie hiervoor 'Voorwaarden voor het retourneren’ op deze pagina of onze Algemene Voorwaarden (artikel 10).
  • Telefoonhoesje Store dient binnen 14 dagen na het moment van retourmelding de aankoopsom inclusief de heen-verzendkosten (van de webshop naar de klant) te crediteren. Telefoonhoesje Store mag wachten met terugbetalen tot zij de goederen hebben ontvangen van consument.
  • De retourverzendkosten (van de consument naar de webshop) komen wel voor rekening van de consument. Tevens is Telefoonhoesje Store niet verantwoordelijk voor het zoekraken van een retourzending. Deze verantwoordelijkheid ligt bij de klant. Zorg er daarom voor dat je het verzendbewijs goed bewaard.
  • Telefoonhoesje Store moet terugbetalen met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de consument heeft betaald. Als je gekozen hebt voor de betaalmethode Achteraf Betalen via Klarna, dan hoef je de factuur niet te betalen. Een medewerker van Telefoonhoesje Store zal de openstaande factuur crediteren nadat wij jouw retour hebben ontvangen en verwerkt.

Retourinstructie

Met behulp van onderstaand stappenplan wordt retourneren een fluitje van een cent
  1. Download hier het retourformulier, print het formulier en vul deze zo volledig mogelijk in.
  2. Na het invullen van het retourformulier mag je de items welke je wilt retourneren samen met het retourformulier in de envelop van Telefoonhoesje Store plaatsen. 
  3. Probeer het product in dezelfde product verpakking terug te sturen om schade tijdens het transport te voorkomen.
  4. Frankeer de retourzending voldoende. Wij dragen niet het risico in het geval deze zoek raakt. 
  5. Wij sturen een ontvangstbevestiging, zodra wij je retour hebben ontvangen. Wij zullen de terugbetaling uiterlijk binnen 14 dagen na retourmelding verwerken.

Ik wil mijn product ruilen

Wil je het bestelde hoesje ruilen voor een ander hoesje van Telefoonhoesje Store? Dat is mogelijk. Belangrijk is wel dat het nieuw uitgekozen telefoonhoesje niet duurder is dan het product dat je wilt terugsturen. Op het retourformulier (zie stap 1 hierboven) kun je aangeven of je het artikel wilt ruilen. Neem vooraf contact op met onze klantenservice (mail: [email protected]), zodat wij een kosteloze retourinstructie naar je kunnen mailen. Zo heb je het juiste telefoonhoesje het snelste in huis!

Voorwaarden voor het retourneren

  • Het artikel / de artikelen worden binnen het zichttermijn geretourneerd.
  • Je draagt het risico van de retourzending in het geval deze zoek raakt. Let dus op dat je de zending voldoende frankeert.
  • Je mag het artikel uiteraard testen zoals je dit ook in een winkel doet. Het product moet derhalve wel teruggestuurd worden in de originele (plastic) productverpakking.
  • Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geretourneerd worden, en komen dus niet in aanmerking voor een terugbetaling. Onder gepersonaliseerde producten vallen telefoonhoesje(s) met zelfgekozen naam en/of initialen. Deze producten worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument en die duidelijk voor een specifiek persoon bestemd zijn. Om deze reden komen deze producten niet in aanmerking voor een retour en terugbetaling.
  • Bovenstaand retourformulier is ingevuld bij de bestelling toegevoegd. Indien je niet kan printen, dan kun je de gewenste retouractie en het ordernummer van je bestelling noteren op een briefje. Als wij geen briefje of retourformulier ontvangen bij je retourzending, kunnen wij de retour niet naar jouw bestelling herleiden en wordt de retour niet (tijdig) verwerkt.